مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 07:202020-08-22اقتصادي

آغاز پروژه مدرنیزه سازی نیروگاه حرارتی کشور با وام دولتی روسیه 


پروژه مدرنیزه سازی بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور به زودی با استفاده از وام روسیه آغاز می شود و با توجه به اینکه بازپرداخت آن حداقل 5 سال به طول می انجامد، - پروژه مدرنیزه سازی بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور به زودی با استفاده از وام روسیه آغاز می شود و با توجه به اینکه بازپرداخت آن حداقل 5 سال به طول می انجامد، مالکیت این مجموعه باید در اختیار دولت به عنوان متضمن وام باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیروگاه رامین اهواز بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور است که در اختیار دولت و وزارت نیرو بوده و نقش به سزایی در تامین برق استان خوزستان دارد.

40 درصد انرژی تولیدی در استان خوزستان توسط نیروگاه رامین انجام می شود؛ از اوایل سال 1395 برنامه مدرنیزه سازی این نیروگاه بزرگ در دستور کار طرح های بازتوانی شرکت برق حرارتی قرار گرفته است و مقرر شده پروژه با استفاده از وام دولتی روسیه توسط کنسرسیومی از پیمانکاران داخلی و خارجی که دارای تجربه کافی در زمینه تعمیرات نیروگاهی هستند انجام شود.

مجری طرح بازتوانی نیروگاه رامین با اشاره به طرح اخباری مبنی بر واگذاری این مجموعه به بخش خصوصی، گفته است: طرح چنین مسئله ای اساسا اشتباه است و چنین اقدامی به هیچ عنوان نمی تواند در دستور کار قرار بگیرد؛ زمانی که دولت جمهوری اسلامی ایران وام خارجی به منظور مدرنیزه سازی ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پروژه مدرنیزه سازی نیروگاه حرارتی کشور با وام دولتی روسیه 

آغاز پروژه مدرنیزه سازی نیروگاه حرارتی کشور با وام دولتی روسیه